1. W przypadku ewentualnych reklamacji Konsument powinien skontaktować się z firmą TASTY Piotr Huciński za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (rachunku) oraz opisać przedmiot reklamacji. e-mail: sklep@candy-shop.pl
2. Klient powinien w miarę istnienia możliwości sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej i niezwłocznie zgłosić stosowną reklamację do firmy przewozowej oraz poinformować o tym fakcie firmę Tasty. Do reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu powinien zostać dołączony protokół szkody podpisany przez odbiorcę i dostawcę przesyłki w chwili dostarczenia towaru.
3. Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas: TASTY Piotr Huciński, Akacjowa 53 81-520 Gdynia, tel.+48 502 153 350, e-mail: sklep@candy-shop.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.Skutki odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać nam towar na adres: TASTY Piotr Huciński, Akacjowa 53, 81-520 Gdynia niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
4. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.Należność za uprzednio zakupiony towar zostanie zwrócona zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia odstąpienia konsumenta od umowy. O przyjęciu takim świadczyć będzie stosowny dokument. Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi kupujący.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas [Proszę wpisać Państwa nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, Państwa numer telefonu i adres e-mail.] o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną na adres sklep@candy-shop.pl ).Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
5. Klient powinien w miarę istnienia możliwości sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej i niezwłocznie zgłosić stosowną reklamację do firmy przewozowej oraz poinformować o tym fakcie firmę Tasty. Do reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu powinien zostać dołączony protokół szkodowy podpisany przez odbiorcę i dostawcę przesyłki w chwili dostarczenia towaru.